خفاش

ساخت وبلاگ

مشاوره آنلاين | راهي براي عبور از موانع

مشاوره آنلاين چيست؟

 

مشاوره آنلاين ، ارائه خدمات تخصصي روانشناسي و مشاوره غيرحضوري در بستر اينترنت است که با بهره گيري از بسترهاي ارتباطي به صورت صوتي و يا تصويري در حوزه بهداشت روان، صورت مي گيرد. پيشرفت و رشد تکنولوژي در زمينه روانشناسي هم وجود داشته به گونه اي که امروزه شاهد ارائه خدمات روان درماني به صورت آنلاين و با استفاده از برنامه هاي ارتباطي نظير واتس آپ، ايمو و اسکايپ و يا مشاوره آنلاين تلفني هستيم تا از اين ظرفيت هاي موجود براي درمان بيماري هاي رواني استفاده کنيم.

در هنگام مواجه افراد با مشکلات، خانواده و دوستان آنها به عنوان اولين گزينه براي حل مشکلات آنها شناخته و پيشقدم خواهند شد. اما زماني که اين مشکلات عميق تر بوده و نيازمند کمک و مشاوره حرفه اي خواهد بود، وجود يک مشاور احساس مي شود.

در دنياي کنوني و به سبب شرايط پيش آمده در زمينه هاي مختلف، مشکلات ميان زوجين، فرزندان، مسائل کاري، اختلافات خانوادگي و شغلي، مشکلات جوانان و نوجوانان، در زندگي افراد سر باز مي کنند. مهم اين است که چگونه مي توان براي حل اين مسائل و مشکلات قدم برداشت چرا که اين مشکلات مي تواند براي هر کسي در زندگي او به وجود بيايد. هنگامي که افراد از تجربه کافي براي حل اين مشکلات برخوردار نيستند تا بتوانند آن را سريعا حل کنند، مشاوره آنلاين راهگشا خواهد بود. مشاوره آنلاين در حوزه هاي مختلف و طبق تخصص، توانايي کمک و تاثيرپذيري در زمينه هاي مختلف در افراد را دارد.

مزاياي مشاوره آنلاين

 

جدا از مشاوره حضوري که طي آن به رفع مشکلات افراد مي پردازند، مشاوره هاي آنلاين توسط مشاورين در بستر اينترنت و غيرحضوري هم قطعا فوايدي را در جهت حل مشکل افراد خواهد داشت. در زير و ادامه اين مطلب به اين فوايد اشاره خواهيم کرد.

1-امنيت و اطمينان

در هر جلسه مشاوره مي بايست، اصل امانت داري و رازداري افراد توسط مشاور به خوبي رعايت و اجرا شود. در مشاوره غيرحضوري نيز اين اصول کاملا توسط مشاور رعايت شده و اجرا مي شود. گاهي اوقات افراد درخواست دارند که حتي هويت آنها ناشناخته بماند و نسبت به اين موضوع اهتمام مي ورزند، به همين خاطر در مشاوره آنلاين، اين امکان براي افراد فراهم شده تا از اين طريق از خدمات مشاوره و کلينيک روانشناسي آنلاين استفاده کنند.

2-دسترسي ساده و راحت

در اين نوع مشاوره نيازي به مراجعه حضوري نخواهد بود و افراد قادر هستند تنها از طريق روشهاي ارتباطي از پيش اعلام شده از خدمات مشاوره استفاده کنند. اين ويژگي فرايند مشاوره را براي افرادي که مشغله کاري زيادي دارند و يا به دليل مسافت هاي طولاني و پرهزينه که حوصله بر و طاقت فرسا نيز هستند و حتي به دليل مشکلات جسماني قابليت حرکت و جا به جايي را ندارند، آسان و شيرين کرده است. از جمله افرادي که مي توانند از اين نوع خدمات استفاده کنند، کساني هستند که در خارج از کشور بوده اما از لحاظ آداب و رسوم، عقايد و فرهنگ ايراني دارند و مي توانند از مشاوره مشاورين آنلاين استفاده کرده و به صورت کاملا غيرحضوري و امن، با مشاوران ارتباط برقرار کنند.

3-درمان موثر

همانند مشاوره حضوري و چهره به چهره، در مشاوره غيرحضوري نيز تمامي استانداردها و پيش نيازهاي يک جلسه مشاوره، کاملا رعايت شده و در پروسه درماني به کار گرفته خواهند شد. اين شيوه ها مربوط به روش هاي درماني روانشناختي هستند که در ايجاد درمان موثر و مفيد و مناسب براي افراد در ارتباط با مسائل و مشکلات آنها، توسط مشاورين آنلاين رعايت خواهند شد.

4-سريع و دردسترس بودن

برخي شرايط ممکن است به وجود بيايد که توانايي آن را نداشته باشيد که به مشاور مراجعه کنيد مثلا هنگامي که با همسر خود به مشکل خورده ايد  و نمي دانيد که چه عکس العملي را بايد از خود نشان دهيد،  يا فرزند جوان شما با دوستاني معاشرت دارد که بر رفتار و اعمال او اثر سوء گذاشته است. در چنين حالاتي و بسيار حالات ديگر، نيازمند يک روانشناس و مشاور هستيم که در سريعترين زمان ممکن بهترين راهنمايي را براي موقعيت ما به ما بدهد. اينگونه مواقع وجود يک مشاوره آنلاين بهترين گزينه و راحت ترين آن خواهد بود چرا که ديگر نمي توان موانعي را بر سر راه حضور در مشاوره متصور بود.

دامنه مشاوره و روانشناسي آنلاين بسيار گسترده و وسيع است. مشاوره فردي براي درمان اختلالات رواني، افسردگي، اضطراب و استرس، مشکلات ارتباطي خانواده به منظور حل اختلافات، ارتباط زوجين و رابطه ميان فرزندان با والدين تنها بخشي از خدمات قابل ارائه توسط اين نوع مشاوره است.

همه آنها يک هدف واحد را دنبال مي کنند و آن تنها يک اين است که زمينه ساز رابطه اي سالم در هر جا و هر مکان توسط افراد مختلف در حرفه هاي متنوعي که دارند باشد.

جهت کسب اطلاع بيشتر و ارتباط با مشاورين آنلاين گپچه با ما در ارتباط  باشيد.

منبع: گپچه

 

 

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : مشاوره,آنلاین,راهی,برای,عبور,از,موانع, نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 188 تاريخ : جمعه 28 آذر 1399 ساعت: 16:37

افزودني هاي صنعت بتن

vkmj_e2.jpg

مواد شيميايي که در فرآيند اختلاط بتن به آن افزوده شده و سبب ايجاد برخي تغييرات اساسي و مثبت در اين ماده مي شوند، افزودني هاي صنعت بتن نام دارند. اين مواد به اندازه پنج درصد وزن سيمان موجود در بتن به اين ترکيب اضافه شده و داراي انواع مختلفي هستند. شتاب دهنده ها، فوق روان کننده ها، کند گير کننده ها، مواد افزودني کاهنده آب، مواد مضاف هوازا، افزونه ها و فيلرها همگي از جمله افزودني هاي بتن به شمار مي آيند. مواد افزودني از نمک ها، پليمرهاي قابل حل، کاني هاي غير قابل حل و ترسازها تشکيل مي شوند. از آن جايي که مواد افزودني کارايي را بهبود بخشيده و سبب تسريع يا تعويق زمان گيرش و نيز افزايش مقاومت و کنترل آن مي شوند، تاثير به سزايي در افزايش کيفيت بتن توليد شده خواهند داشت. مواد افزودني مي توانند مقاومت بتن در برابر ترک خوردگي حرارتي، يخ زدگي، انبساط قليايي سنگدانه و محلول هاي اسيدي و سولفاتي را افزايش دهند. در اين مطلب قصد داريم به معرفي و بررسي چند مورد از افزودني هاي صنعت توليد بتن بپردازيم.

ليگنو سولفونات کلسيم

ليگنو سولفونات ها در واقع پلي الکتروليت هاي آنيوني هستند که محلول در آب بوده و محصول فرآوري سولفيت خمير چوب نرم محسوب مي شوند. از جمله موارد استفاده اين سورفاکتانت هاي آنيوني طبيعي صنايع سراميک، نفت و گاز، مواد شيميايي، ساخت و ساز و افزودني خوراک دام ها مي باشد. ليگنو سولفونات کلسيم به صورت پودر آمورف با رنگ قهوه اي مايل به زرد توليد مي شود و داراي خاصيت پراکندگي، اتصال دهندگي و امولسيون کنندگي است. در هنگام خريد لينگو سولفونات کلسيم بايد به کاربرد اين ماده توجه کنيد.؛ دوز مطلوب اين ماده بر اساس استفاده آن در سيمان بتني يا تخته هاي چوبي و ... متفاوت است. از ليگنو سولفونات کلسيم به عنوان گيرنده، پراکنده کننده، مايع ساز يا سورفکتانت در صنايع مختلف استفاده مي شود. يکي از اصلي ترين کاربردهاي اين ماده استفاده از آن به عنوان پلاستيسيسترها در ساخت بتن است که موجب مي شود بتن قوي تر شده و با آب کم تري توليد شود. همچنين از ليگنو سولفونات کلسيم به عنوان سرکوب‌کننده گرد و غبار، مواد شيميايي به کار رفته در کشاورزي، لجن حفاري چاه هاي نفتي و توليد گچ تخته استفاده مي شود. اين ماده در آفت‌کش ها، رنگ ها، کربن فعال و ديگر مواد جامد و غير محلول نيز به کار رفته و سبب پخش شدن اين محصولات مي شود.

پلي نفتالين سولفونات

اين ماده نوعي پخش کننده سورفکتانت آنيوني است که خورنده، ضد يخ، کاهش دهنده آب، مقاومت اوليه، جذب هوا و ... بوده و سبب کاهش نقطه انجماد مي شود؛ بنابراين از يخ زدگي بتن جلوگيري کرده و در پروژه هاي عمراني و ساخت و ساز در فصل سرما بسيار مناسب است. اين ماده فوق روان کننده در تهيه بتن سيال مورد استفاده قرار گرفته و در پل ها، سدها، بزرگراه ها، تونل ها و پروژه هاي ساختماني به کار مي رود. مهم ترين کاربرد اين ماده، استفاده در تهيه ملات خشک و افزايش مقاومت و سياليت بتن مي باشد. از ديگر کاربردهاي پلي نفتالين سولفونات در صنعت ساختمان مي توان به استفاده به عنوان ماده اوليه در افزودني هايي چون شتاب دهنده مرکب ، ضد يخ و عقب انداز اشاره کرد. اين ماده مزيت هاي زيادي دارد؛ از جمله اين که با کاهش 25 درصدي آب، به بهبود کارايي بتن کمک کرده و عمليات ساخت و ساز را آسان تر مي کند. همچنين مقاومت بتن را افزايش داده و سازگاري خوبي با ساير مواد تشکيل دهنده دارد. غير سمي بودن، تحريک کننده و راديواکتيو، غير قابل اشتعال و انفجار و ايمني بالا از ديگر مزايا و ويژگي هاي اين ماده است که موجب افزايش ميزان فروش پلي نفتالين سولفونات شده است.

بنزوات سديم

يکي از مواد نگهدارنده پر کاربرد به ويژه در توليد محصولات آرايشي و بهداشتي، بنزوات سديم نام دارد. اين ماده در حقيقت نمک اسيد بنزوئيک بوده و به طور طبيعي در چاي‌ ها و برخي از ميوه ها (مانند زغال اخته، آلو و سيب) و سبزيجات وجود دارد. بنزوات سديم که به صورت پودر کريستالي سفيد رنگ توليد مي شود، از رشد باکتري ها جلوگيري کرده و مدت زمان نگهداري مواد را افزايش مي دهد. از اين ماده نگهدارنده در لوازم آرايشي، شيريني هاي ميوه اي، انواع نوشيدني هاي اسيدي، انواع مربا، سالادهاي بسته بندي و غذاهاي اسيدي استفاده مي شود. از ديگر کاربردهاي اين ماده مي توان به استفاده در برخي داروها مانند شربت سرفه و برخي قرص ها اشاره کرد. اين ماده همچنين در نوشابه ها جهت افزودن طعم به نوشيدني  ها و تغيير اسيديته آن ها به کار مي رود. بر خلاف باور عمومي و اطلاعاتي که به اشتباه منتشر شده اند، اين ماده سمي و مضر نبوده و هيچ آسيبي به سلامتي افراد وارد نمي کند. شما مي توانيد براي خريد بنزوات سديم به سايت شرکت بازرگاني پيشگامان شيمي مراجعه نماييد.

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : افزودنی,های,صنعت,بتن, نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 148 تاريخ : چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت: 15:48

چند استراتژي پرکاربرد بلک جک

طبيعت
اگر دو کارت اول بازيکن يک آس و يک "ده کارت" (يک کارت عکس يا 10) باشد ، با شمارش 21 در دو کارت ، اين يک جک سياه است. اگر هر بازيکني يک چيز طبيعي داشته باشد و فروشنده آن را نداشته باشد ، فروشنده بلافاصله يک و نيم برابر شرط خود را به آن بازيکن پرداخت مي کند.

اگر فروشنده يک چيز طبيعي داشته باشد ، آنها بلافاصله شرط بندي تمام بازيکناني که چيزهاي طبيعي ندارند را جمع مي کنند (اما هيچ مقدار اضافي). اگر دلال و بازيکن ديگري هر دو از موارد طبيعي برخوردار باشند ، شرط بندي اين بازيکن ايستادگي (تساوي) است و بازيکن تراشه هاي خود را پس مي گيرد.

اگر کارت رو به رو فروشنده يک کارت ده يا يک آس باشد ، آنها به کارت رو به پايين خود نگاه مي کنند تا ببينند که آيا اين دو کارت طبيعي هستند. اگر کارت رو به بالا يک ده کارته يا يک آس نيست ، آنها تا زماني که نوبت فروشنده نرسد به کارت رو به پايين نگاه نمي کنند.

بازي
بازيکن سمت چپ اول مي رود و بايد تصميم بگيرد که "بايستد" (کارت ديگري نمي خواهد) يا "ضربه" بزند (براي اينکه به شمارش 21 نزديک شود يا حتي دقيقاً 21 را بزند) کارت ديگري را بخواهد).

بنابراين ، يک بازيکن ممکن است روي دو کارت اصلي که به آنها داده شده بايستد ، يا ممکن است يک بار کارتهاي اضافي را از فروشنده بخواهد تا اينکه تصميم بگيرد که روي کل بايستد (اگر 21 يا کمتر باشد) ، يا "نيم تنه" شود "(اگر بيش از 21 باشد). در حالت دوم ، بازيکن مي بازد و فروشنده شرط بندي را که شرط بندي شده است ، جمع مي کند.

فروشنده سپس به بازيکن بعدي در سمت چپ آنها روي مي آورد و به همان روش به آنها سرويس مي دهد.

ترکيبي از يک آس با يک کارت غير از ده کارت به عنوان "دست نرم" شناخته مي شود ، زيرا بازيکن مي تواند آس را 1 يا 11 بداند و يا کارت بکشد يا نه. به عنوان مثال با "نرم 17" (يک آس و 6) ، کل 7 يا 17 است.

در حالي که شمارش 17 يک دست خوب است ، بازيکن ممکن است بخواهد براي يک امتياز بالاتر قرعه کشي کند. اگر تساوي با شمردن آس به عنوان 11 ، يک دست نيم تنه ايجاد کند ، بازيکن به آساني آس را 1 مي داند و با ايستادن يا "زدن" به بازي ادامه مي دهد (کارت هاي اضافي را از يک بار ديگر از فروشنده درخواست مي کند).

بازي نمايندگي
هنگامي که فروشنده به هر بازيکني سرويس داده باشد ، کارت رو به پايين فروشندگان روشن مي شود. اگر کل 17 يا بيشتر باشد ، بايد بايستد. اگر تعداد آنها 16 يا کمتر باشد ، آنها بايد کارت بگيرند.

فروشنده بايد کارت هاي خود را تا زماني که کل 17 يا بيشتر باشد ، ادامه دهد ، در آن زمان فروشنده بايد بايستد. اگر دلال يک آس داشته باشد و با احتساب آن 11 به مجموع 17 يا بيشتر برسد (اما نه بيشتر از 21) ، فروشنده بايد آس را 11 بشمارد و بايستد. بنابراين تصميمات فروشنده در تمام بازي ها به صورت خودکار انجام مي شود ، در حالي که بازيکن هميشه انتخاب يک يا چند کارت را دارد.

اهداف علامت گذاري
وقتي نوبت يک بازيکن مي رسد ، آنها مي توانند بگويند "ضربه" يا مي توانند با خراشيدن ميز با انگشت يا دو ميز در حرکت به سمت خود ، براي کارت سيگنال بدهند ، يا مي توانند دست خود را در همان حرکتي که به کسي مي گويد "بيا اينجا!" هنگامي که بازيکن تصميم به ايستادن مي گيرد ، مي تواند "ايستادن" يا "ديگر نه" را بگويد ، يا مي تواند با حرکت دادن دست خود به پهلو ، کف دست و درست بالاي ميز ، اين هدف را نشان دهد.

تقسيم جفت ها
اگر دو کارت اول بازيکن از يک فرق باشد ، مانند دو جک يا دو شش ، ممکن است آنها تصميم بگيرند که هنگام چرخش ، آنها را به عنوان دو دست جداگانه رفتار کنند. سپس مقدار شرط اصلي روي يکي از کارتها مي رود و بايد مبلغ مساوي به عنوان شرط بندي روي کارت ديگر قرار گيرد.

بازيکن ابتدا با ايستادن يا ضربه زدن يک يا چند بار ، دست خود را به سمت چپ بازي مي کند. فقط در اين صورت است که دست به سمت راست بازي مي شود. بنابراين دو دست به طور جداگانه درمان مي شوند ، و فروشنده با توجه به امتيازات خود با هر يک تسويه حساب مي کند.

با يک جفت آس ، به هر بازيکن يک کارت داده مي شود و ممکن است ديگر قرعه کشي نشود. همچنين ، اگر به يکي از اين آيس ها يک کارت ده داده شود ، بازده برابر است با شرط بندي (نه يک و يک و نيم به يک ، همانطور که در هر زمان ديگر بلک جک است).

منبع : khadamatekafsabi

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : چند,استراتژی,پرکاربرد,بلک,جک, نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 191 تاريخ : شنبه 22 آذر 1399 ساعت: 3:36

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يک سايت پژوهشي و آموزشي است که خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز کرده است. اين شرکت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شرکت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در کليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شرکت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي کادر پژوهشي اين شرکت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده کارشناسي ارشد و دکتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شرکت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي کارشناسي ارشد و دکتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيک- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تکنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت کارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شرکت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و کاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شرکت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است که در در سال 88 درست زماني که دانشجويان با مشکل سپردن پايان نامه و پروژه با مشکلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اکنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اکثر رشته ها فعاليت کنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو که پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشکلات و هزينه هايي را درست ميکنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم که علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميکنند.

 اين کيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداکثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يک جمله بيان کنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در کنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است که قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد که تمام اين ويژگي ها را در طول کار حفظ و صيانت کند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در کنار آن امکاناتي فراهم کرديم که بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امکاني را فراهم کرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي که بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يک پايان نامه با کيفيت با قيمت مناسب دريافت کنند.

در طول مدت تکميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب کنيد. يک مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي کسبو کار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم کرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهکار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم کرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيکت و پيغام در پنل کابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مکالمه تصويري از طريق اپليکيشن ها و اسکايپ و غيره.تري است. اکثر کساني که به ما مراجعه ميکنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميکنند تا کار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم که تا زمان فارق التحصيلي در کنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده کيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد کرد. به اميد کسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه کنيد و با کارشناسان مدير تز صحبت کنيد.

 

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : معرفی,موسسه,پژوهشی,مدیر,تز, نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 177 تاريخ : پنجشنبه 20 آذر 1399 ساعت: 6:19

The 7 Interior Design Mistakes

 

  1. Remember... "The Wow Effect"
    We have all seen it before. Now and then it's almost impossible to explain. Everyone seems to be trying to make this dramatic effect in their home or business, but it's very elusive. There truly is an art to making "The Wow Effect". Most Architects and Interior Designers will remember on their careers, and reflect on one or two projects that they're most happy with. On those occasions, they were ready to bring all of the inside Design elements together and make... "The Wow Effect".
    When you are just beginning your Interior Design Project, set the visual and effect goals for the project very high. If members of your design team can see that you just don't seem to be keen about the project, they're going to follow your lead, leading to a dramatic effect.
    There will be many days, when it looks like every concept is presented, falls in need of creating the drama. When this happens, sleep thereon, and take your Interior Design Project with you to bed. Consider the emotion and sense the finished vision of your project. The following day, you'll be amazed at the range of ideas which will present themselves. Undecided why this works... just know that it does.

    2. Oops... Clearly Identify The Vision Of Your Project
    Often times once we are beginning a project, we are so needing to start, we are going to hurry out, choose our favorite wall color, and begin painting. Next, we are going to begin our look for the opposite layers of the project. Unfortunately, over and over the effect doesn't always create the drama we had hoped for.
    Important - At the very beginning of any project, and before anything is purchased, painted, or papered, you need to visualize the complete project from setting out to end. You’ll find a dramatic finish, texture, or fabric, which might require a distinct shade of paint or change the direction of the inside Design Project completely.
    Most people will minimize the importance of this step. You’ll invest lots of your time working this process. But, if you truly wish to make a dramatic Interior Design Project, you need to visually complete your project from getting down to end. There’s no easy thanks to do that. The more specific the main points, the greater the possibility for a dramatic effect.

    3. Funding... Establish an inteal Design Budget
    It is so important to spot a take into account your Interior Design Project. The price for Interior Design can swing dramatically in price. Once you have got established your budget, this may provide the needed structure, and can ensure your project is completed on time.
    Through the planning process, new ideas are introduced, which can raise your Interior Design budget. Many Interior Design projects are completed in phases. Most people don't have unlimited funds.
    Clearly identifying the approximate cost of the complete Interior Design project, will offer you the needed structure for this process.
    At now you'll make the choice whether to divide your project into phases. Breaking your project into Interior Design phases ensures that your Interior Design Project will have funding, without settling for a group of design effects which will come short of your initial vision.
    You can now specialize in creating the vision and therefore the drama, without becoming overwhelmed with the financial numbers of the project. Don’t begin your Interior Design project, until you have got established an indoor Design take into account the complete project. This can become the muse for the project, and can release your energy to specialize in ... Creative and Dramatic Interior Design.

    4. Capturing Your Ideas, Always Begin with a ..."Design Board"
    Dramatic Interior Design ideas are just like the wind. You need to capture all of them, after they are going by. The majority don't do that, but this is often such a very important step.
    When you are creating your Interior Design project, put all of your ideas on a presentation board or design board. These are often called concept boards or mood boards.
    It is much easier to check new colors, fabrics, textures, or ideas. You’ll sense when "The Wow Effect" magic is commencing to happen and your Interior Design project is taking form.
    Focusing your creative energy is critical to making "The Wow Effect". There aren't any short cuts or easy ways to form dramatic design. We’ve all seen Interior Design Projects, where an investment of a touch more thought, and inventive focus, may have produced a more dramatic effect.
    When all of your ideas are placed on a design board, visually, you may be ready to sense what's creating drama and what's not working. Introducing new ideas is far easier and therefore the process will start to flow.
    Finally, you may always remember the instant, when everything is functioning, and your Interior Design project is taking form. It’s almost sort of a "Runners High". All of the inside Design Element are finally coming together, creating the dramatic vision of your project.
    If you truly wish to make "The Wow Effect", don't skip this critical step. Your investment is just too great, to not ensure a final dramatic effect. Always use a design board or concept board on any Interior Design project.

 

5. Understanding ... the Principles of Layering Color, Texture, and Effect
Think about it, almost everything that's appealing to the attention, was created with layers of Color, Texture, and Effect. We like to examine things that incorporated the "Principles of Layering".
Color and Texture are the tools you're employed with, and Effect is that intangible that's generated after you bring the layers together.
Think of the seasons, how within the fall, the colors naturally complement one another. If the incorrect colors were introduced, you'd not have the identical effect.
Your layers will include, your plan or Unique Spaces of Opportunity, Paint, Italian Venetian Plaster, Faux Finish, Wallpaper, Ceiling Finish, Flooring, Fabrics, Fuiture, Drapery, Lighting, Accessories, and Plants.
There truly is an art to layering. On your design board you may lea firsthand about the principles of layering. Your senses will tell you immediately what's working and what's not creating drama.
Invest a while to find out more about "The Principles of Layering". There are many good books on this interesting subject. Dramatic Interior Design can only be created in layers.

6. You're the Director ... "The Importance of Staging"
Staging is that the process of making the mood, ambiance, and feelings, for a chosen are. This can be such a very important step to be told.
Correctly staging the world that... precedes your next area of opportunity, is critical to making "The Wow Effect".
If you have got too many colors, decorative items, or visual confusion occurring within the country, this could and can distract from your unique spaces of opportunity.
Staging will create the utmost effect and control the visual emotion as you progress through your home. Drama and effect are rarely created inadvertently.
Remember, "You Are The Director". How you set the stage, light the space, choose yours colors and texture, will determine the success of your Interior Design Project.
Lea more about the "Importance of Staging" and "How to Stage you Home". If this can be done correctly, walking through your home are like reading an excellent novel. You can't wait to induce to the following room or chapter.

7. Searching for Ideas? ... Share a Coffee with an inside Designer
everyone is always curious about an honest idea. If you're feeling you'd prefer to discuss your ideas and your project with some other person, i'd strongly encourage you to satisfy with an enclosed Designer or specialist.
There is no obligation for this meeting, but you may be surprised how your project will become focused shortly. Ask around to your friends for referrals, to look at a number of there previous projects, and also discuss their fees.
Everyone won't need an enclosed Designer. But there could also be times, when the layers of your Interior Design project don't seem to be coming together. When this happens, meeting with an inside Designer is also one amongst the most effective decisions you ever make.
Finally, creating "Dramatic Interior Design" may be a challenging process. You’ll spend many days of struggle and energy. From time to time the stress and difficulty of the method, will cause you to want to surrender. But I’m here to inform you, if you stick with it, and invest the time.

 

Design Master’s portfolio ranges from assisting clients making fuiture selections to fully coordinated large scale home remodels, new construction, restaurant, office and retail interiors. No matter where a project falls in this range, Design Master helps clients bring beautiful and functional designs to life. As interior designers, we translate our clients’ visions of their spaces into thoughtful, executed designs. We are happy to help new clients at any stage of the design process and will gladly discuss your specific needs in more detail.

 

 

 

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : The,7,Interior,Design,Mistakes, نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 182 تاريخ : دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت: 21:02

روان‌شناسي شناختي زبان، تفکر، هيجان‌ها و هشياري 

مترجم : دکتر حسين زارع

---------------------------------------------------------

فهرست مطالب :

  • فصل اول: ادراک خواندن و گفتار
  • فصل دوم: درک زبان
  • فصل سوم: توليد زبان
  • فصل چهارم: حل مسئله و مهارت
  • فصل پنجم: قضاوت و تصميم‌‌گيري
  • فصل ششم: استدلال و فرضيه‌آزمايي
  • فصل هفتم: شناخت و هيجان
  • فصل هشتم: هشياري
  • پيوست‌ها

---------------------------------------------------------

درباره کتاب :

شناخت چيست؟ روان‌شناسي در آغاز بر مطالعه کنش‌هاي ذهن متمرکز بود. منظور از کنش‌هاي ذهن کليه فعاليت‌هايي بود که دستاورد فعاليت‌هاي مغز به شمار مي‌رفت. از زمان تاسيس روان‌شناسي به‌عنوان يک علم در سال 1879 بر مطالعه ذهن تاکيد مي‌شد.موضوعي که بعدها به شناخت تغيير نام يافت. به کليه انديشه ها، دانش، تفسيرها و دريافت‌ها و افکار هر فرد شناخت گويند و به فرآيندهاي ذهني همچون ادراک، حافظه و پردازش که شخص از طريق آنها اطلاعات کسب مي‌کند، نقشه مي‌کشد و مسئله حل مي‌کند، فرآيندهاي شناختي گويند.

 

 

خفاش...
ما را در سایت خفاش دنبال می کنید

برچسب : روان‌شناسی,شناختی,زبان,تفکر,هیجان‌ها,و,هشیاری, نویسنده : کاووسی فر qsttudentt بازدید : 181 تاريخ : شنبه 15 آذر 1399 ساعت: 13:03

لینک دوستان

خبرنامه